Antons dator

Hejhej, idag har jag gått runt och varit både trött och så har jag saknat Ted...
Men snart är det väl fredag får vi hoppas!
På tal om det, vilken film ska man se på bio just nu? kom gärna med tips ;D

Jag sitter nu med Antons skoldator i knät och skriver. Den är verkligen hur liten som helst! :O
Jag hade velat ha en sån här dator! Dom är sköna att skriva på! och dom är inte låsta som våra! På tal om det.. Jag skulle låsa upp min dator idag men istället gick inte det och den paja totalt! gick inte att starta den sen. Jag får gå till data-snubbarna i skolan på onsdag.

Jag gillar verkligen inte skolans skit datorer! Dom fungerar inte någonstans! :S

Nu ska jag vara social :P

Kösshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0