Tisdag

Hejhej

Jag missade bussen i morses och det går ingen annan fucking buss så jag har spenderat min dag i min bäddsoffa och bara varit allmänt trött...
Jag gick ner innan för att äta och skulle göra chokladmous men då fanns det ingen kakao :/ buääää :(

Jag har suttit här hela dagen och kollat runt på olika klädsidor på nätet! Jag tänkte handla lite vinterkläder x)
Någon som vet en riktigt bra sida?
Jag va inne på GinaTricot, Nelly.com, Stayhard.se och Bubbelroom. Bra sidor allihop men ingen av dom har riktiga vinterkläder ! Jag behöver en 5 meter tjock jacka! xD
Jag sitter lixom på mitt rum och fryser just nu :S Detta är inte bra! det kan bero på att det är ingen i detta huset som fattar att det är svinkallt här:O BLÄÄÄÄ!!!

Nu ska jag försöka hitta en tjock tröja och bädda ner mig under täcket! :)
Varm choklad skulle inte vara fel heller :D

Kösshaj<3


Kommentarer
Postat av: ninni

sv: heej :) när du har lagt upp videon så står det "lägg in kod" eller något sånt. då trycker du på de och kopierar hela koden. sen när du ska lägga in den på bloggen så börjar du med att gå in som på ett helt vanligt inlägg. sen trycker du upp "HTLM" och så klistrar du in koden till videon där. sen trycker du uppdatera, och då ska videon finnas med i inlägget. sedan är det bara att publicera :) ..om det var något du inte förstod så kan du bara fråga igen :)

2010-11-30 @ 17:11:37
URL: http://ninniisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0