Psykologi

Hejhej

Sitter och har psykologi nu, jag har inte vaerit med på några gånger nu så känner mig lite dum :/ Ska förbättra mig, jag lovar! :)
Nu ska vi arbeta med olika perspektiv. Det psykodinamiska, det behavioristiska, det humaniska och det biologiska perspektiven ska vi hålla på med, vi ska jobba i grupper så det blir inte så mycket att plugga ändå. Det Humaniska låter intressant!
Jag vet, jag är en sån nörd! men jag gillar psykologi! Jag tycker att människans beteenden och behov är intressant! :)
Nu är det bara att sätta sig och läsa i boken :)

När jag kommer hem ska jag lägga mig under en varm filt och sova! jag är ganska trött, är det väldigt mycket nu för tiden, och så är det så kallt ute också!

Kösshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0