Photoshop bilder

Hej

Nu tänkte jag ladda upp lite bilder som jag gjort på min tid här på Media programmet i Tranemo ;)


Panorama bild här i Tranemo


Panorama bild hemma


Panorama i Tranemo


En ritad solnedgång (Y) xD


Min avatar, Jag som avatar :)


Tog kort på grannens hus på kvällen med lång exponeringstid :)


Liten Sophia :)


Anton ritade en blomma med sin mobil (ljuset på den), även denna är lång exponering ;)


Första året gjorde jag en höstbild :)


Denna gjorde jag också första året :) Lilla Jan xD


Efter att ha gjort avataren så gjorde jag en Smurfatar xD


Sol, vind och vatten ;) + vikt hörn ^^


Sommar TACK!!!


Sophia går egenom väggen? :O


Sommar och sol! :D Inte fel!

Sitter och gör en till bild, kommer säkert upp senare :) Har INGET att göra :S

Kösshaj<3


Kommentarer
Postat av: mamma

margar góðar hérna líka, þú ert snilli :)

2010-11-16 @ 13:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0