Onsdag

Hejhej
Nu har jag fortfarande filmlektion men jag slutar om 10 minuter. Sen har jag fotolektion.

Fan så kallt det är ute!:O Fryser röven av sig faaaeeen....:S
Har på mig en ganska tunn tröja också, inte okay :/

Jag sitter och drömmer mig bort. Jag tänker på allt godis jag har hemma. Ska sätta mig och tjocka när jag kommer hem! Ska vara riktigt feeet och laaat! Fast jag måste ifs göra psykologi-uppgiften:P

Jag ska fotografera lite kläder när jag kommer hem, jag vet inte om dom behöver redigeras men isåfall så gör jag det i morgon i skolan, och ladda upp dom då! För stackars lilla mig har inte ps hemma :(

Har fått en lånedator nu också, sitter vid den just nu. Den är helt okay men Antons dator är bättre :)

Ska gå och göra något nu, hitta på något, antagligen hämta min jacka:)

Du betyder JÄÄTTEMYCKET<3

Kösshaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0