Natten

Hej och välkommen till min nattblogg... xD

Jag kan inte somna :P Har vant mig vid att ha älsklingen här brevid mig så det är svårt att somna utan den knäppisen :P Tur att man ska till honom om några timmar då :D Fast vi får bara typ två timmar ihop sen ska han åka till jobbet, kommer vara ensam hemma i några  timmar :P
Jag kan sitta och spamma er med inlägg under tiden :)

Jag åkte med Katri, Conni och Greta i morgon, dom ska till badet i Borås så jag tänkte att jag skulle utnyttja den färden och dra till Ted :) Ibland är jag så smart :O!! xD

Lääääängtar

Men nu måste jag försöka sova:)

Kösshaj

Kommentarer
Postat av: Conni

Haha spamma på ;) kolla min blogg!

www.conniii.blogg.se

2010-11-02 @ 21:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0