Måndag morgon

Hejhej

Det var första advent igår :O Vi gjorde inget speciellt hemma, inte när jag kom hem i alla fall. Var ju hos älskling till kl 19.00 på kvällen, sen så kom pappa och Katri och hämtade mig. Hade velat stanna ett tag till men de blev inte så :( Men vi ses snart igen :D <3

Just nu sitter jag i film-salen och ska redigera lite film som vi har hållit på med nu i två dagar x) den ska bara bli 1 minut och 20 sekunder ^^ detta fixar vi! :D
Vi ska få 12 minuter att bli en minut och 20 sekunder :O Shit! Fast det är nog ganska lätt med tanke på att vissa delar ska visas medans andra delar ska höras, om ni förstår vad jag menar ;) haha!

Varje morgon i skolan så längtar jag till lunhen! Jag äter aldrig frukost och är därför hungrig på morgonen x)
Jag äter inte frukost för att jag mår så dåligt av det, min mage måste vakna innan den får mat annars blire inge bra! :O Jag hoppas att jag inte är ensam i detta x) Men jag har alltid vetat att jag är udda :) Hur tråkigt skulle de inte va att vara normal ?! :O xD

Nu är filmen snart färdig-inlagd! :) Som inlagd sill xD hahaha...
Jag måste byta dator (finns inget Premiere på denna, hallåå??? whyy? i media salen lixom xD) och så kan jag vara duktig på att uppdatera idag :) jag har faktiskt med min bärbara (lånedator) hit idag! Har foto sen så foton på bloggen blire nog gott om idag :D Jag älskar foton :D Dom är så fina! oftast x)

Vakna nu! Eller, du får sova förresten :) sov så länge du vill älskling :) Älskar diiiig<3

Men detta blir nog bra!
Kösshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0