Lovet

Hejhej

Nu har det varit novemberlov!
Jag har varit med min Ted hela veckan typ, första fredagen åkte han ju till mig och åkter hem på söndagen, jag var ensam på måndagen (jag va inte ensam, var ju hemma med folket här men jag va inte med älsk så därför skriver jag ensam :P) men sen så åkter jag till honom på tisdagen :) Han var hemma från jobbet i tisdags och onsdags, sen så jobbade han på torsdagen och var ledig på fredagen och då åkte vi till ulricehamn och bowlade med min 'familj' (Katri, Conni, Gemma och maja var med och så pappa, Anton och Greta såklart :)) jag kom två av mej och Anton, Maja och Ted va på 'listan' men jag fick ta Majas och Anton tog Teds :) Efter det så åkte vi hem till mig, och så nu (innan) så åkte han hem :( Pratade med han på telefon nyss, då satt han och väntade på bussen :P Vi planerar typ nästa helg :)

Greta, min älskade syster som är underbart förkyld just nu, fyller 14 idag! :D
Grattis ÄLSKLING! <3

Det får bli en bild på henne, om jag hittar någon xD


Fick bli den här som jag snodde på facebook, den tog vi någon jul, förra julen? Kanske. Vi är så söta där =)

Nu blir det prata lite till med älsklingen och sen sova :)

Btw, Borås på tisdag kanske :) Ska bli trevligt :)

God natt och Kösshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0