Läxor

Hej igen.
Jag sitter i köket och hjälper Greta med hennes läxor :) Hon pratar om någon fest nu i helgen :P
På tal om helgen, jag längtar! :D På fredag ska jag till Ted, eller han hit, vi vet inte riktigt :P Men vi ska va i alla fall och det är GOOD NEWS :D

Jag har tänkt en del. Jag brukar tänka aldeles för mycket men jag har märkt att om man bara släpper tankarna och gör som man egentligen vill utan att tänka på det som kan eller kommer att hände efteråt så blir allt så mycket lättare, visst, man kanske borde tänka sig för ibland men koncekvenserna får man deal with senare. Det är också lättare för en själv, om man kanske tänkter för mycket på koncekvenserna så kan man bli ganska nervös men om man släpper det så släpper även nervositeten :)

HAHA! Okay, alla visste redan detta men jag behövde skriva av mig lite, det kan behövas ibland! Och det kan faktiskt finnas någon stackare där ute som fick en spark i baken nu, eller bara en liten knuff och äntligen fattar att man behöver ta det lugnt ibland ;)

Eftersom att jag är hemma idag så tänkte jag göra något. Fotografera kanske. Fan jag borde inte ha sagt det där, varje gång jag gör det så händer ingenting. Men nu jävlar!

Jag tror även att Greta smittar mig just nu. Halsen börjar kännas lite krasslig och näsan cpar... Tur att man har 9275957 liter cola hemma xD Skulle behövt lite glass nu men den är ju slut. Vi åt upp all glass nu i helgen xD MUUMS!

Btw, har vi några läxor ? :O

Jag får nog skriva mer senare, jag börjar bli trött i fingrarna :O

Miss u <3

Kösshaj!

Kommentarer
Postat av: BajaMaja :D

Du kan ju ta kort på mig o Anton :D

2010-11-23 @ 08:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0