Kväll. Sova?

Hejhej
God kväll
Guten abent
Good afternoon
Och ja, på alla språk ;P

Jag vet inte vad jag ska göra eller vart jag ska ta vägen. Just nu saknar jag både älskling och mamma så otroligt mycket att jag ligger och vänder och vrider mig av ångest... Inte okay.
Nej nu ska jag inte klaga, jag ska ju trots allt träffa Ted på fredag och mamma träffar jag nästa Påsklov :) Hoppas du följer med mig då :D

Imon har vi inga vanliga lektioner, vissa klasser ska till Gbg och dom andra har inga lektioner, men vi ska samlas i biografen kl 8 ändå :P Jan och Filip har planerat något skummt säkert :P Känner det på mig ;P

Nu är jag såpass trött att jag slocknar snart :P

Ted<3

God natt!

Kommentarer
Postat av: Todd

aww hjärtat då :( .. men vi ses ju på fredag så :) och då ska jag krama sönder dig :) nästan! .. Klart jag följer med till påsk, om jag får såklart då ^^



Kyssar och kärlek från din pojke <3

2010-11-11 @ 01:25:41
URL: http://niinjafisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0