Hos Ted<3

Hejhej

Igår åkte jag hit (till älsk) och jag planerar att va här ett tag, vet inte när jag ska hem :) men det åker bussar härifrån till tranemo vid rätta tider och så har jag köpt ett flerkommunkort också :) Nu kan jag åka när jag vill, vart jag vill, nästan x) Kortet gäller i alla kommuner som Västtrafik har förutom typ Gbg och Härrljunga(?) :P Jag har för mig att hon sa det, hon som stod i kassan x)

Nu när jag kom hem så va ingen Ted hemma, han jobbar :P (kommer hem vid 1 inatt -.-) Men han pappa och Jana är här :) så jag är inte helt ensam :)

En varm brasa när det är så kallt ute, kan det bli bättre? Ja, det kan det, om älsklingen inte hade jobbat nu så hade han varit här och det hade varit bättre x) <3 Älskar dig <3

Nu ska jag nog gå och göra något, hämta min väska (godis) xD

Kösshaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0