Helgen

Hejhej

Fredag : Först va de skola och sen så tänkte jag va kvar i tranemo och vänta på att älskling skulle komma men han kom inte förrän sent på kvällen, typ vid 8 :O :P
Jag hann iaf ta 4 bussen hem men jag hann bara springa in, gå på toa och springa ut igen för att Conni skulle på träning xD Jag och greta satt och kollade på när alla gymnasterna gjorde lite coola saker. Efter det så åkte vi till fyndlagret som va stängt men då gick vi till Willys istället. Sen hoppade älsk av utanför willys vilket var mycket bättre än att behöva åka till stationen och hämta honom :P. Sen blev de kolla film och sova när vi va hemma x) gott! :)

På lördagen så gick vi väl upp ganska sent, vid typ 2 eller nåt? :P blev sova/vila och kolla tv hela dagen :) Pappa och Katri åkte på någon halloween fest på kvällen så det blev lite lugnare hemma xD skoja!:P Nej men det var kul för dom xD

Sen på något sätt lyckades vi gå upp kl 9 på söndagen :O Fattar inte varför vi inte bara fortsatte sova men jaja :P Det var Greta och Conni som väckte oss :P Sen blev de sova lite medans vi kollade på tv och sen blev de mysa så länge man kunde för han skulle hem :( pillade lite på hans iphone xD den är rolig! :P vill också ha en sån! :)
Julklapp? :D

Idag har jag inte gjort så mycket, jag vaknade vid 15.00 och sen bakade jag och Conni pannkakor :) Dom blev inte världens bästa men dom gick ner xD
Hon flätade hela mitt hår med småflätor innan oxå men jag vill inte lägga upp någon bild :P har tagit ur alla me :P

Saknar dig <3

Kösshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0