Hej

Hemskt va alla komenterade nu! :P Kul att se :) Tack!

Jag har skaffat Ps cs5 på Antons dator, den datorn jag sitter vid nu :)

Förresten, jag och Ted gick på bio med resten av familjen, vi såg Harry Potter och dödsrelikerna del 1 :) Den filmen var bra tycker jag, slutet var ju konstigt men det är bara för att det är del 1 och det kommer en del 2 i juni eller juli :P Har jag för mig i alla fall :)
Man blev så nyfiken så jag måste gå på del 2 också sen när den är på bio :)

Jag var hos ungdomsmottagningen idag, det var kö så jag satt och väntade i kanske en halvtimme till 40 min för att få prata me en person i 15 minuter ;) haha!

För dom som undrar så mår jag bara fint just nu :) Saknar Ted men det gör jag varje minut jag inte spenderar med honom xD även om han bara går iväg på toa en liten stund så saknar jag honom xD helt sjukt :P<3

Tänkte sätta mig och pilla lite i Ps men som vanligt har jag brist på fantasi :P Någon som har ett förslag som kan sysselsätta en i flera timmar? :) jag är sån att jag måste ha något att göra hela tiden, blir så rastlös annars :P

Skulle fixa skype innan men det var helt cp och jag gillar inte när det blir så så jag blev ju irriterad som fan. Men det gick efter en stund :P
Nu sitter jag och lyssnar på älsklingen och hans bror när dom snackar om wow och sånt xD Men jag har ingen mick själv så jag får skriva såfort dom pratar med mig vilket dom inte gör xD

Kösshaj<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha japp :D tror nästan alla längtar (;

2010-11-23 @ 15:05:23
URL: http://hheeejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0