Greppa tag om mitt liv!

Hej!

Jag tycker att det har gått lite för långt nu!
Jag är kär och jag ångrar inget men nu får det vara nog!
Lugn älskling, det har inget med dig att göra <3

Jag måste verkligen ta tag i mitt liv och börja bli duktig igen! Skolan är viktig för fan! :O Jag vill inte bli en person som varken är framgångsrik eller bra på något alls lixom, dessutom måste man vara bra på att laga mat för att vara hemmafru xD ajfan!:O
Jag ska vara ärlig, jag har skippat några dagar av skolan bara för att jag inte orkar ;(... Och jag är ganska skoltrött men jag ska fan ta mig igenom detta, det är trots allt bara en termin kvar ungefär :) sen om jag pluggar vidare, det vet jag inte :P :)

HAHA! detta inlägget är inte helt seriöst känner jag men jag är seriös :) skolan måste prioriteras!
Men du kommer alltid först älskling, det vet du <3 Älskar dig!

Kösshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0