God afton

Hejhej

Nu har jag inte skrivit på någon dag :P Men nu så!

Älsklingen åkte hem vid fyra tiden idag, jag hatar att behöva vara utan honom. Men som tur är så ska jag till honom i morgon <3

Han har varit här hela veckan till idag, vi har haft de så trevligt så =)

Jag lyckades försova mig i onsdags och så va det studiedag idag :P Inte så mycket skola den här veckan heller ;P

Asså, jag vet inte vad jag ska skriva...
Får fan knappt några komentarer om vad ni vill veta så de blir inte kul längre :/ tyvärr...

Kösshaj

Kommentarer
Postat av: Hiba ♥

gullig blogg ♥

2010-11-19 @ 15:59:59
URL: http://memoriesforever.webblogg.se/
Postat av: Annica

här får du en kommentar.. gör du då? ;)

2010-11-19 @ 16:13:38
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg (:

2010-11-19 @ 18:51:25
URL: http://hheeejj.blogg.se/
Postat av: mamma

Hæ, snúllan mín!

ekki gaman ef þú ætlar að hætta að skrifa. ég hef gaman af að kíkja og lesa um það sem þú hefur að segja, og því meira sem þú skrifar því skemtilegra. fóruð þið ekki á Harri Potter? hugleiðingar væri líka gaman að sjá (hvað þér finst um hin Ýmsu mál) eða bara hvernig þér líður (í smáatriðum). og myndir :) alltaf gaman að skoða myndirnar þínar, þær eru flottar.

hafðu það gott dúllan mín, kossar og knús XXXX <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2010-11-22 @ 13:12:01
Postat av: mamma

Hæ, snúllan mín!

ekki gaman ef þú ætlar að hætta að skrifa. ég hef gaman af að kíkja og lesa um það sem þú hefur að segja, og því meira sem þú skrifar því skemtilegra. fóruð þið ekki á Harri Potter? hugleiðingar væri líka gaman að sjá (hvað þér finst um hin Ýmsu mál) eða bara hvernig þér líður (í smáatriðum). og myndir :) alltaf gaman að skoða myndirnar þínar, þær eru flottar.

hafðu það gott dúllan mín, kossar og knús XXXX <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2010-11-22 @ 13:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0