Dagen - Borås

Hejhej

Har nyss kommit hem från Borås.
Jag åkte direkt efter skolan och mötte Greta vid Resecentrum :)
Vi gick och gick runt i lite affärer, tror jag handla för 1000 spän :P
Sen gick vi och kollade vilken film vi ville se på bio, gick sedan upp till stjärngodis och köpte massa gott och gick ner igen :)
Vi såg 'Due Date'. Den var hyfsat rolig och så men det som förstörde det hela var att det satt två tjejer ovanför oss och snacka och skratta/fnittra hela tiden :O Kan man inte få se en film utan att bli störd ? :S
Efter bion så gick vi till Subway och köpte var sin varm macka :) Vi tog med dom och åt dom inne i huset vid Resecentrum :)

Nu är jag hemma i alla fall och har dcet mysigt :) Jag och greta är ensama typ :P Anton sover och pappa är inte hemma, vad ska man göra då? Jo man njuter av friden :D xD

Nu ska jag nog sova, laddar upp bilder på det jag köpte i morgon tror jag :)

Kösshaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0