2 veckor kvar!

Hejhej!

Nu sitter jag i kafeterian och väntar på bussen. Jag kollade min kalender och så kom jag på att det bara är 2 vekor kvar tills min älskade lillebror kommer hit för att spendera julen tillsammans med oss:)
Julius (Julle) är världens goaste unge :D Längtar sååå tills vi träffas, har inte träffat honom sen i sommras!

Nu är det 10 minuter tills bussen kommer och den vill jag inte missa:O då kommer jag inte hem xD Kommer få ringa pappa och be han hämta mig :P Men då känner man sig bara så klantig xD slutade lixom en kvarttidigare än vanligt och då ska man inte missa bussen xD klantigt! :P

Kösshaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

precis.. blää på skolan (:

2010-11-29 @ 18:23:11
URL: http://hheeejj.blogg.se/
Postat av: mamma

já og ég kvíði fyrir að hann fari :( passaðu hann vel fyrir mig <3 <3 <3

2010-11-30 @ 15:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0