Tillbaka!

Hej igen!

Ja! Min dator DOG! :O
Den ville inte starta helt enkelt! Antar att de e sånt som händer men vafan, lite sur blir man ju, iaf jag! :P
Jag gick me den på lagning och det skulle tydligen inte ta så lång tid att bara kolla vad felet va så det gick jag me på, det var nog typ 5 dagar innan jag skulle åka tillbaka hem!
Sen när jag kom för att hämta den så sa dom att datafan va låst! Jag tror jag visste de, men att dom ska låsa den totalt så att man inte ens kan kolla vad felet e när den inte startar... e ju sjukt!

Jaja, iaf, nu e jag hemma igen och sitter faktiskt vid våran stationära dator :) jag ska ringa och se om de e någon i skolan nu xD fy! nej men jag måste ju få den fixad! Jag vill ju inte att alla bilder och sånt försvinner :O DET hade varit katasrof!

Jag har hällt godis i en skål och sitter och kollar på Tv :)

Flygresan idag gick bra :) lite sjuk men den fick väl va så :P kan ju inte göra så mkt åt de. Jag sov i 2 timmar av ungefär 3 :P ganska skönt eftersom när jag vaknade så mådde jag inte lika illa :)

Hmm, ja nu e de bara att njuta av sommaren i Sverige i 3 veckor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0