Sverige idag

Jag ringde hem idag :)
Pratade me Greta i säkert en timme :) Vi kommer inte träffas så mycket innan hon flyger iväg hit så det va skönt att få prata me henne :) Var ett tag sen som jag pratade med någon på de sättet, förutom me mamma då :)
Saknar dej syster <3

Jag bad henne kolla på termometern kl 8 i sverige om jag inte minns fel, den visade 22 grader i skuggan :) Det låter skönt! Jag hoppas att värdet är toppen när jag kommer tillbaka!

Anton va hos någon kompis och pappa va ute och cyklade så fick inte prata me dom den här gången men jag kommer hem snart! :) Ringer säkert någon mer gång :)

Jag måste säga att jag har äntligen fattat att dom inte är "tillsammans" längre! (dom som vet vad jag pratar om förstår vad jag menar)

Det var nog allt från sverige idag!

Kommentarer
Postat av: greta <3

saknar dig med gumman! <3

2010-07-21 @ 10:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0