Reykjavík med mamma

Hej
Jag tänkte lägga upp bilden sen när jag och mamma va i Reykjavík :)
Här kommer dom.

Hallgrímskyrjka
Hallgrímskyrkja!
Inngången till Hallgrímskyrkja
Ingången till kyrkan
Innuti
Innuti kyrkan
Orgel
En orgel?
tända ljus :)
Tända ljus

Hallgrímskyrkja (och mamma som röker :P)
man såg ner till havet
Utsikten! Man såg ner till havet
katten som vi träffa ;D
Den här katten mötte vi när vi började gå, hur gosig som helst !
vackra blommor hängde där
Blommor, vackra!
Jag och Hallgrímskyrkja
När vi gått en del av gatan (Skólavördustígur)
Mammas och min fika
Våran fika
Mammas latte såg jätte god ut!
Mammas kaffe såg gott ut!
På väg upp igen
Det man såg när vi va på väg upp för gatan igen
Jag och en staty
Mamma ville ta kort på mej och en staty som va ute på stan
En ren
En hjort som jag tyckte va fin
Hallgrímskyrkja och statyn utanför
Kyrkan och statyn framför
Jag posar framför Hallgrímskyrjku
Jag posar framför kyrkan
Skon jag köpte! jättesöt!
Nyckelringen jag köpte! Jättesöt!


Nu har jag hålit på me detta inlägget i typ en timme -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0