Orkar jag?

God morgon!
Nu har jag sovit ganska länge, från ett inatt till 11 nu på morgonen och jag e så jävla trött! Det kan bero på att vi har gjort för mkt de senaste dagarna och jag har blivit helt slut eller att jag har sovit för mkt x) Kanske både och!
Mamma frågade iaf om vi skulle fotvandra idag upp på ett berg som är här i närheten! Jag sa bara att jag inte trodde jag skulle orka! Det skulle jag verkligen inte kom jag på nu! Fast det är ett perfekt fotoväder! Men vafan, de e 2 veckor kvar och någon dag av dessa 14 måste väl ändå va fin nog att fotvandra? Det måste det :)

Jag vill bara va hemma idag och slappa, jag ska ändå va barnvakt från 4 till 9 så de e lika bra att vila :P

Jag vill hem! Inte för att jag inte trivs eller vill vara här men för att jag vill de bara, de e skönare att sova i sin egen säng ist för en luftmadrass och de e roligare att kunna ringa folk och fråga om man ka va, folk man känner!
Jag saknar er :) Ni vet vilka ni e!

Nu har jag typ inget mer att säga :P Jo, nu ska jag sitta och virka och kolla på Johny Bravo! ;D
Skriver mer senare kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0