Naturen

Nu har jag och Julle varit ute och gått en ganska lång promenad, jätte skönt! Jag behöver röra på mig känner jag.
Sedan efter det så gick vi och kollade om moster va hemma, det va hon, hon va inne i sin nya husvagn och fixade :)
Vi åkte med hennes man till deras land och bara va :) de va skönt, jag gillar att va ute i naturen även om jag knappt går ut när jag e hemma, kanske e de för att jag har fått nog av den naturen :P jag vill se mer!

Här kommer bilder från naturen :)

Julle
Här han vi sötaste ungen i hela universum ;)
Han har varit sådär idag :) lite trött på att bara va me  mig hela tiden =)

Moln
Himmlen va hur fin som helst och solen sken... ibland =)

Nu sitter vi hemma och kollar på Lazytown igen!
Det börjar bli uttjatat.

Nu e de bara 2 och en halv timme kvar tills mamma kommer hem :)

Vad ska man göra till kvällsmat?
Små pizzor lät gott :)

Skriver mer sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0