Morrn morrn

Jag vaknade vid 11 tiden, inte lika tidigt som jag hade tänkt mej men de blev lite sent igår kväll :/
Jag ska börja skärpa mej!

En sak jag hatar e när folk alltid ska ändra det som redan e planerat! Jag menar... Mamma skulle varit ledig idag men de gick inte för att hon som skulle jobba åt henne idag (betala tillbaka eftersom mamma har jobbat åt henne en dag) hon kunde inte komma av någon anledning.... Då blev de inget Reykjavík idag men ist blev de barnvakt från halv 4 till 8 eller 9 ikväll ! Hur kul e de?
Jaja... vissa har svårt att hålla sej till planerna.
Sånt som händer. Jag e inte sur, bara så ni vet, bara lite besviken.

Nu till de roliga!
Jag ska på bio imon! (om ingen ändrar planerna)
Jag ska gå med Harpa (min barndomsvän) och hennes syster Aldís :)
Vi ska se Eclipse! :D jag har velat se den sen jag läste boken och de va några år sedan xD haha
Har hört både bra och dåligt om den, vissa säger att den e den bästa av dom tre som finns och vissa säger att den e den sämsta. Jag tror de har med smaken att göra, från person till person!
Jag skriver, efter jag har sett den, vad jag tyckte och sånt! En analys kanske .. ?

Jag ska hämta Julle på dagis om 3 timmar och en kvart ungefär :)
Det tar en halvtimme att gå dit så jag går vid halv 4 :)

Vem vet jag kanske tar med honom till glassbaren... Second thaughts! Han kommer bara söla ner hela baren och de orkar inte jag me! Ska jag dit så ska jag få njuta!

På tal om njuta av mat m.m.
Min tand gör inte lika ont :D Det kanske va bra att mamma köpte den där munsköljen iaf även fast den smakar skit... den rengör! :) Tack mammsen!

Eeeh, en sak till... Nelly.com gillar inte mej!
Dom säger att jag redan e registrerad och isf kommer jag inte ihåg användarnamnet eller lösenordet! Jobbigt som fan!

Jaja, nu ska jag gå och stoppa i mig nån liten frukost, för er som inte visste de så gillar jag inte frukost... Jag gillar inte att äta när jag nästan sover xD Inge kul alls!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0