Kväll/natt

Hej!

Efter kvällsmaten råkade jag gå iväg och lämna julle ensam i typ en kvart och när jag kom tillbaka så hade han sölat ner hela sej själv och bordet me sås -.-
Direkt till badkaret då såklart!

julle i badkaret
Ja, söt e han iaf ! :D

Sen när mamma kommit hem och Julle hade somnat satt jag vid msn och planerade med en kompis om när vi skulle träffas... de tog lite tid och sen så sa hon att hon ville till kiosken (som förresten e öppen 24/7 :D) nu direkt men ville inte gå dit själv så jag hängde me henne :)
Vi gick runt lite, till våran gamla skola (hur mycket ändrad som helst!) och tjöta sönder :P
De va jätte kul att träffa henne för första gången på 8 eller 9 år :) Vi har mycket minnen ihop :)

Detta får va nog för idag.

Klockan e 2 här på Island men jag har sovmorgon imon som tur e :) Ingen barnvakt imon, ska va me mamma hela dagen och handla och greja, saker som måste göras :)

Bloggar imon, om jag hinner/orkar/kan :P

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0