Kalaset!

Ja, nu har vi haft kalas för Julle :D Det var trevligt att se folket igen :) Mormor och moster ser man ganska ofta men inte dom andra, typ min mormors syster och hennes barn (barn och barn, dom e vuxna :P Och en av dom har en liten pojke som e ett år yngre än Julle!)
Som jag sa förut så lägger han inte ifrån sej leksakerna en sekund! Och man får inte leka med honom förutom om han säger de! Helt otroligt :P
Han fick nästan bara bilar och traktorer, han e helt galen i dom!

Julle blåser ljus
Här blåser han ut ljusen! Vi hade inga såna födelsedags ljus så de fick bli såna. Dom hade Greta och Anton på sin konfirmation förra året :)

Jag
Såhär såg jag ut idag :) Visst e jag söt? xD

Jaja, nu e jag helt slut, igen!
Ska sova tidigt idag :)
Bloggar säkert mer senare om jag orkar, annars... God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0