Hemma nu.

Hejsan, jag och mamma va ute på vift innan... xD
nä vi va och handla och sånt sen va vi hos mormor och hämta tvätten :P

tvätten på lina

Ja, tänkte lägga in en bild på hur de ser ut när jag försöker sova så att ni kan tycka synd om mej xD skoja!
Jag kan inte säga att jag klagar för oftast e jag så trött att jag inte ens vet vart jag e så jag somnar direkt!

Gatulampan
Ganska ljust ute och så e de en gtulampa som lyser rakt in på rummet xD

söta jag

Och såhär söt kan man va när man e trött. Ni får ursäkta den suddiga bilden men de va lång exponering på och jag höll kameran själv :P orkade inte hämta stativet och varför ska man ha de när man ändå inte behöver de så mkt, den blev ganska bra ändå :P lr hur ? ;)

Nu ska jag gå och fråga mamma fall hon hänger me till glassbaren som finns här i närheten :D
Skriver senare ;)

Kösshaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0