Hemlängtan...

Va e de me mej?
Jag e ju hemma.. Fast ändå inte.. Men just nu känner jag mej inte alls hemma.. Vettefan varför. Jag e irriterad, arg och sur. Vill bara hem till Sverige!
Delvis beror de på att jag har planerat lite saker i mitt huvud till när jag kmr hem igen och delvis beror de på att de inte finns ett skit här att hitta på och jag har absolut inget här att göra! Jag hör inte hemma här helt enkelt...
TA MEJ HEM!!!

Om ni vill veta mina planer så ska jag skriva om de i framtiden :)

UCH! Jag e trött, sur och irriterad... Stackars Julle.. jag har inte vart snäll alls idag :( Känner mej så elak! Han e ju för fan bara 3! Vafan e de me mej? -.- E så less på mej själv oxå. Jag brukar inte va de men nu så...

Jag e depp nu helt enkelt och vill hem! SÅ! Nu vet ni de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0