God morgon

God morgon allihop, jag ska vara barnvakt även idag.
Just nu sitter Julle framför TVn och lär sitta där en stund till, men jag måste ge han frukost, dagens viktigaste måltid ni vet ^^

Jag funderar på att fota mammas lägenhet så att ni får se hur vi lever här =)
Isf lägger jag upp det senare :)

Just nu håller jag på att dö! Min visdomstand tar dö på mej! Den vill upp, men de e för mkt skin ivägen så den kan inte och så trycker den bara och det gör ont i hela käken :(
Som tur e ska jag till tandläkaren imon, hade velat gå idag men mamma jobbar hela dagen så de går inte.

Bloggar senare när jag har någon bil att lägga upp, jag känner att de inte e så kul att blogga om de inte finns bilder med men ibland måste man få skriva av sej ;)


Kommentarer
Postat av: greta

det tkr jag att du ska göra... jag vill veta hur de ser ut :)

2010-07-04 @ 13:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0