God "morgon"

Hejsan!

Jag vaknade klockan 12... på islänsk tid :O (2 i sverige) Detta e fan inte bra :P
Jag måste vänja mej vid tiden här innan jag vänder om dygnet helt :) men de gör väl inte så mkt att vända på några dygn på sommaren :)

Tinna kommer hit på fredag tror jag, de va så vi planerade de på typ 5 minuter xD men jag hoppas att de blir så :D

Ja, juste! Jag har inga pengar på mobilen än men jag ska försöka fixa det idag, om jag får skjuts :P

Jag hade tänkt cykla till stranden och bada och sola idag men värdet e ju inte så kul! FAN! jag har inte ens doppat mej iår xD bara i bassäng, det räknas inte riktigt :P men men! hoppas solen kommer till helgen bara!

Jag får se vad jag hittar på idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0