God afton!

Hej hej!

Igad har jag varit hemma hos mormor och hjälpt henne med städning och annat för att de ska va "kalas" där imon. Hennes man fyller 75 ! Grattis!
Och jag har varit och hämtat Julle hos dagmamman och sen har jag varit barn vakt sen 4 till 9 :)
Jag fick sånt städ ryck så jag städade en del :) Mamma uppskattade de ^^

Just nu ligger jag på mage på luftmadrassen och skriver... Jag vill se mer av Vampire Diaries! Sesongen tog slut torsdagen innan jag åkte hit så de hann jag me! Vilken tur! Men jag vill veta när den börjar igen! Någon som vet? :) Komentera i så fall :)

Ja, juste! Min kusin ringde idag och ville träffas :D Hur bra timeing som helst! :P Hon kanske kommer hit imon sa hon, men skulle höra av sej :) Trevlans! ;D

Nu ska jag kolla film och äta choklad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0