Den 20 juli

Idag har varit en vanlig dag egentligen.
Vaknade av att Julle kom in och la sej breve mej :) Mamma jobbade till kl 3 och då åkte vi och handlade, sen åkte vi och tvättade bilen! Den e ren och fin nu. Sen åkte mamma och Julle till mormor och e där fortfarande, mamma skulle hjälpa mormor i trädgården, jag orkade inte hänga me för att jag bara sov 4 timmar inatt på grund av kladdkakan xD Den var väldigt god förresten :D
Jag värmde pizza till kvällsmat och har ätit lite kladdkaka till efterrätt :) Det blev kvar ganska mycket eftersom att jag gjorde dubbel! haha! hur sugen på kladdkaka kan man bli? :)

Jo, förresten! Den ringen jag köpte till läppen, den va för liten -.- ska åka och se om jag kan byta den :) Hoppas!

Min laddare glappar och man får sitta helt still för att det inte ska blinka i hela skärmen! Det cpar sönder!

Jag kollar på tv just nu och det är en serie om kronprinsessan och kungafamiljen! Jag vet inte om det visas i sverige oxå? gör det de?
Det är iaf ganska intressant :)

Jag vill se någon film! Ge mig filmtips om ni har några :)
Jag vill se den nya skräckfilmen "Devil" men den e visst inte ute än :( Får vänta!
Vill oxå se "The Killers" och "The Losers", två filmer som går på bio här just nu! Trailers finns säkerligen på youtube.com!
Jag var ju me mamma och såg eclipse och jag tyckte den va bra! jag har ju läst bäckerna och vet därför vad som kommer hända och dom har verkligen gått efter boken förutom de att det inte stod så mycket om individerna i vampyrarmén i boken men det kom fram i filmen!

Nu är mamma och Julle hemma så nu ska jag umgås me dom :) Julle ska väl sova snart så de blir inte länge!

C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0