Dagens köp

Nu har vi varit med moster nere i en by som heter Stokkseyri. Där va de marknad :O Jag kunde inte motstå... haha, jag köpte ett par örhängen som jag tyckte va så fina! tänkte att dom skulle passa om man gick me dom nere på stranden någon dag så glänser som så fint :)

Örhängena
Dom e gjorda av glas, det är såkallade glas-pärlor :)

Just nu sitter jag ensam hemma för att Julle fick åka me moster hem (han ville de) och så äter jag godis bara för att ! Det är så jävla gott :D

Moster skulle ringa mig sen när dom ska iväg och kampa så då ska jag antingen hämta honom eller så skjutsar hon hem honom :) Sitter alltså och väntar på ett samtal =)

C ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0