Dagen idag.

Hej!
Idag har vi inte gjort så mkt, vi har åkt runt lite och kollat i typ 3 affärer här på Selfoss men de e allt, jo jag åkte med mormor till biblioteket oxå men de va typ inge kul alls. Jag satt och läste i en tidning medans hon letade efter en bra bok :)

Jag lyxkades köpa ett par solbrillor! Tänkte köpa pilot men jag tror inte jag passar i de :S Men annars e de ju bara att gå tillbaka dit och köpa dom ;P Jag får se hur mycket pengar jag har kvar efter att jag köpt de jag ska köpa : GODIS :D


Såhär ser dom ut! Bara ett par vanliga brillor! dom passar ju till nästan allt så de e bra :)

Jag köpte en vanlig svart t-shirt oxå! men har ingen bild... Den e vanlig helt enkelt, inget mönster eller nåt, jag hade bara lust att köpa den ;D No reason!

Vi åt kyckling till kvällsmat :) Stekt i ugnen :) Jag va duktig och gjorde rosépeppar sås  och dukade me!

Mamma ska jobba nattskift inatt så jag har ingen att mobba ikväll! Nej, men det kommer säkert finnas någon på msn, om inte så kan jag sova eller kolla på film :)
Får se om jag kanske bloggar lite då ;)

Jo, förresten! Jag har ju i ringen nu, det är som första veckan med staven! Förutom svullnaden, men det svider och det är ett sår typ! Någon som vet hur man ska behandla den? Annat än att tvätta den och så.

C ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0