Dagen!

Klockan va 1 när mamma och Julle åkte iväg, då va jag ensam hemma. Tog en dusch och sånt. Sen kom Aníta kl halv 4 och va till halv 7. Vi åkte runt lite, t.ex. Glassbaren!, mitt gamla hus och sen åkte vi runt och kollade vilket hus som va snyggast xD Vi hittade ett! As snyggt verkligen! jag kan fota de någon gång ;) Smygfotaren Astros xD nääj men de kanske man inte får? inte vet jag!
När vi va vid mitt gamla hus så gick vi en bit in på trädgården bara för att kolla! Vi e så nyfikna båda två :P Men otur som man har så va de någon där och vi sprang iväg xD haha! sen gick vi vidare!
Hon va tvungen att åka vid halv 7 för att hon skulle med färjan till Hemön (där hon bor) kl halv 8 :)
När jag va ensam hemma igen ringde jag mamma och hon va på väg hem så jag började laga mat! har blivit en vana nu :O och jag har förbättrat mina matlagnings skills även om de blev lite bränt ^^ Men jag har alltid varit kass på att laga mat! Men dom åt utan att klaga så de blev antgligen bra!

Sitter och kollar på Tv nu, den e konstig förresten! vi har ju kabel- Tv nu men den cpar totalt så vi har bara "ettan" lr vad man ska säga ;P sjukt tråkigt!

Har inget mer att skriva nu så vi hörs!
Kösshaj ;)


Kommentarer
Postat av: jussah

Hej, fin blogg :)

Du kan väl kika in på min

och se om du hittar något intressant ;)

JussahLeverFritt ♥

2010-07-20 @ 15:07:06
URL: http://jussahleverfritt.webblogg.se/
Postat av: greta <3

haha! de e ju bra att du e b´ttre pð att laga mat :P <3

2010-07-20 @ 18:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0