8 juli

Oj oj oj! Den här dagen har varit lång! Jag e jättenöjd oxå :D Nöjd med hela dagen!

Vi (jag, mamma, Julle och mormor) åkte till Reykjavik vid 11 tiden.
Vi började me att gå runt i Kringlan (ett shopping center). Där köpte jag :

nattlinne
Detta natt linnet på la Senza :) De va så sött att jag va tvungen :D

örhängen
Dom här örhängena på Topshop :) gulliga!

foundation
Och en foundation på The Body Shop :P Den va jätte bra! :)

Julle leker
Julle skulle såklart hoppa in i varenda sån här han såg! :D Jag kan tänka mej att de e hur kul som helst för en 3 åring :) Han fyller förresten år imon! :O Grattis <3

Sedan åkte vi vidare till Perlan som är ett hus som är runt ovanpå, ja det ser ut som en pärla helt enkelt!

perlan
Jag sa faktiskt ovanpå ! :P
Vi åt där och gick sedan ut där uppe och tog bilder :) Jag har tagit en massa panrama bilden som jag kommer få sitta och pilla me i skolan sen :) Inte så svårt att göra panorama nämnligen :)
Jag åt en räkmacka :)

räkmacka
Muuuummmms ! Alla dom som känner mej kanske redan vet att jag ÄLSKAR räkor :D

Lite utsiktbilder :

utsikt 1
utsikt 2





Det är ett museum inne i denna gigantiska pärla oxå! Vikinga museum! Vilken överraskning! Jag, Anton och mormor har varit där en gång :) Det var lite intressant! Det finns bilder på mej och Anton mer konstiga hjälmar på x)


Vi åkte vidare när vi hade ätit och fotat färdigt, jag har lekt turist idag kan man säga!
Då åkte vi till Hafnarfjörd för att leta efter en affär som mormor ville kolla i, den hittade vi inte :/ Inte vad jag vet iaf för mormor skjutsade mej till min farbror och hans fru som bor där i närheten :) Har tyvärr inga bilder därifrån... Lr jo! på mamma och Julle på den gågatan :)


Så söta ;)

Det va jätte trevligt hos farbror! Han hade inte kommit hem när jag åkte dit men de hade hans fru :) Dom e trevliga! :D
Vi satt och pratade och så, sen så åkte vi och handlade till kvällsmaten, hon skulle bjuda mej på mat :)
Det blev lasange! JÄTTEGOTT !!
Sen så kom mormor och mamma och hämtade mej :)

Ja, jag e nöjd! Verkligen!

Nu har mamma åkt till jobbet, ska jobba till 8 imon på morgonen. Julle sover och jag har kollat lite på Gossip girl, Flashforward och nu e de HM-snack !
Tänkte sova om en liten stund! E helt utmattad efter dagen! SÅ NÖJD :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0