17 juli

Hej hej!

Igår hann jag inte va inne nåt för att vi skulle handla och sen så skulle vi till mormor på 75 års kalas! Det va trevligt! vi va där ganska länge. Mamma åkte och jobbade kl 4 men jag och Julle va kvar till typ 7 :)
Sen skjutsade min kusin och hans flickvän (man kanske inte ska säga flickvän eftersom dom nästan e 30 båda två :P) oss hem och så gick vi och la oss vid 8 eller 9 så jag har sovit i 12 timmar! :D Skönt!

idag vaknade jag av att Julle kom in och la sej hos mej och sa att han va en fjärill xD Gullunge! ^^
Har ont om bilder så de blir ingen just nu, kanske skriver senare men jag ska va barnvakt till kl 9? tror jag så jag kommer spendera all tid med Julle! :)
Jag vettefan va vi kmr göra idag, om vi går ut eller om vi bara e hemma och tar de lugnt :) de e ju lördag så kanske går och köper godis :)

Kösshaj (sålänge)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0