13 juli!

Nu har jag lagt in bilderna sen idag :) Jag kommer få mkt att göra i höst när skolan börjar eftersom att jag har tagit ganska många panorama bilder under den här tiden här :)
Vi åkte som sagt vid 12 och va där vid 1 :)
Här kommer några bilder:

Regn
Det regnade både på väg dit och tillbaka men inte när vi va och fotade, vilken tur!

spindel
Denna spindel hängde där hela dagen! Ganska kul att se den skutta till hela vägen för att de blåste så xD Nä, fy va elak jag e!

aska
Växterna får försöka växa i aska nu :P

Fors nr 1
Den här forsen har jag ingen aning om va den heter! :) men den va fin!

mina skor
Mina skor efter att ha gått i askan! Fina va?

fors nr 2
Den här vet jag va den heter men jag har glömt ^^ Jag skriver de när jag har frågat mamma, hon sover just nu! Jag ska sova nu hade jag tänkt :)

Men först :

Cola
Jag e beroende av coca cola! Så e de bara! :D SÅ JÄVLA GOTT!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0