12 och 13 juli

Igår (12 juli) va Julle, mamma och jag i Reykjavik vid 12 tiden. Vi gick till den såkallade Húsdýragardinn, det är egentligen en stor gård med djur som kor, hästar, får, fåglar, sälar, kalkoner och grisar och sen är det en nöjes trädgård för barn oxå så de passade bra för Julle! Han visste inte vart han skulle böjra och så va han hyperaktiv oxå! jag lägger bara upp en bild för jag älskar den här bilden! Och för att jag inte orkar lägga upp mer ^^


Efter de åkte vi vidare och parkerade på Laugarveginn för att sedan promenera längs den gatan :) Jag köpte ett vitt nagelack och en ring i läppen :D Har inga bilder på ringen men de kommer snart när jag väl får ut min stav! :O Den vill inte låssna! någon som har ett tips ? :S
Vi tog en Glass oxå, alltid lika gott :D
Sen drog vi hem, vi lämnade några saker hemma och lämnade av Julle hos moster som skulle passa honom en liten stund :)
Jag och mamma åkte och kollade på Eclipse! :D Den filmen va fantastisk! Jag har lästa alla böckerna så jag vet hur filmerna kommer va på ett ungefär, men den här filmen va hur bra som helst! :D Vilken nörd jag e! *stolt* xD
Filmen började kl 20 över 8 och slutade kl halv 11 :) Jag frågade mamma om hon trodde Julle hade somnat och så skrattade vi, såklart han hade slockat för någon timme sen! Men när vi kom hem till moster så hade dom nyss varit i pooeln :P Så han va pigg och sånt!
Vi drog hem och jag gick och la mej direkt typ för att jag va så jävla trött! :O

Idag!
Jag vaknade vid 11 sen åkte jag och mamma till Eyafjall för att fotografera forsar! Vi såg två st som vi trodde skulle va bra och stannade :) en av dom gick att gå bakom :O Foton kommer snart! Jag ska bara lägga in dom och fixa lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0