Torsdag

Hejhej

Jag har nyss anlänt i skolan och sitter i biblioteket och pratar med Jelica och folk :P
Emil gick nyss, han skulle bort till ungdomsmottagningen.
Vi börjar klockan 09.25 idag och har svenska först, sen har vi naturkunskap, idrott och film :)
Vi ska simma idag :O Jag har inte varit med och simmat på idrotten på så länge att jag inte ens kommer ihåg senast jag gjorde det :O Hoppas att det går bra :) Glömde i alla fall inte kläder denna gången :P

Jag somnade hur sent som helst igår, tror jag slocknade vid 3 ungefä :O men det är ju bra för då lär jag somna ikväll i alla fall! Ska fanimej sova tidigt! :D
Jag har nackspärr och har haft det i en vecka nu :O Vad ska man göra åt det då? Det är inte skönt när man ska sova!:P

Jag är hungrig som fan, måste vänta till lunch men det kommer inte vara några problem :) kan ju äta direkt efter svenskan som slutar 10.10 :)

Julle kommer på måndag! :D 5 dagar kvar! <3
Saknar den ungen asså! Han är ju som en bror för mig! xD HAHAHAHAHAHA (för dom som inte vet så är han min bror)
Vilken humor jag har ;)

Nu ska man bara sätta sig och läsa lite :)

Kösshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0