Torsdag

Hejhej

I morgon är det julafton! :O :D

Men idag bär det av till Ullared!

När jag vaknade så kände jag att förkylningen hade dragit upp till en högre nivå (ska ta tempen snart) och att min mage inte mådde så bra. Kul att man ska bli sjuk på jul! -.-
Jag hoppas att det är en sån en-dags-grej :)
Det blir i vilket fall att klä sig väldigt varmt och ta det lugnt, om det går, trots att vi ska till ett ställe som framkallar väldigt mycket stress.

Jag har tappat aptiten känner jag, det enda som kommer gå ner är cola! Cola är bra för magen :)

Nu ska jag gå ner, ta tempen, försöka äta lite och fråga när vi åker, antar att det blir snart :)

Kösshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0