Torsdag

Hejhej

Nu sitter jag på Filips lektion och har precis haft bad :P Jag kommer ha träningsvärk i morgon, simmade 8 längder (inte mycket, jag vet, men bara för att jag är otränad så blir det jobbigt :P) och sedan blev det livräddning med såna där dockor ^^ Haha, dom va rätt tunga så jag dränkte den bara hela tiden xD

I morgon kommer Tinna hem till mig :) Vi ska vara ensama hemma med Anton, Maja och Greta (en stund) för att pappa ska åka till Island på lördag :P Sen kommer han hem med Julle med sig :D Ska bli så kul att ha honom hemma enda tills efter nyår :D

På tal om det, vad händer på nyår? några tips?
Jag kommer förmodligen att vara men min älskling :D Men frågan är vad vi kommer hitta på :)

Jag har lite bekymmer... Vad ska man ha på sig på julafton? tips på finkläder ?!?! (inte klänning eller kjol helst :P är en tomboy!;)) Jag går helst inte i tunna kläder när det är kallt ute, jag kommer frysa röven av mig då! xD

Nu ska jag nog återgå till lektionen nu ^^ Sitter och ser på när Filip leker med sin nya leksak ;P Han har köpt en glidetrack till sin kamera ;)

Kösshaj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0