Onsdag!

Hejhej!

Onsdagar är alltid lika dryga! Bara film och foto hela dagen!
Okay, jag gillar dom ämnena men när dom är hela dagen, bara dom två så blir det lite drygt måste jag säga :P

Jag ska rymma hemmifrån idag ^^ Ska vara hos Ted i någon vecka, där kan man verkligen slappna av :) känner mig hemma där :) <3

Vi kollade på en film om konsten att klippa film innan och jag var så himla trött så jag somnade en stund x) den filmen var ganska lång så ingen märkte att jag låg och sov, dom trodde antagligen bara att jag vilade när jag lutade mig över bordet.

Ska se om jag kanske ska köpa en iphone 4 idag, eller snart i alla fall :)
Fast jag tror inte att det blir idag för att jag har med mig en stor fet väska som jag inte orkar bära runt på i Borås! :P men på fredag kanske :) För älsk ska jobba i morgon och då kommer jag förmodligen bara plugga, det behövs x)

Jag har svenskan kvar. Jag har psykologin kvar. Jag ska sätta mig och komma på ett programm eller något sånt att filma till nästa BAM! så jag har en del att göra! :)

Längtar tills jag e hemma hos Ted, där är det alltid så varmt och skönt :D Och så har jag ju saknat honom! :)
Älskar dig Teddan ;)<3

Fick just reda på att jag är ledig nästa tisdag :) Det är öppet hus och niorna kommer för att bara gå runt och kolla x) Förra öppet hus så va jag me och underhöll alla x) Vi som hade ensamble stod för underhållningen och jag va backround singer ;) jag, Sophia och Mike ;)
Det var tider de! ;) Jag tyckte att det var roligt, inte för att jag sjunger så bra men för att alla som var med var på topp humör och då blev allt så roligt bara ! :D

Vi har rast just nu, till 09.45, jag har inte en aning om vad vi ska göra nu, börja på något nytt antagligen ;)


Fick bli denna bilden bara för att jag är i skolan just nu x)
Andreas, Camilla, Dennis, jag och Sophia vid det bordet ;)

Kösshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0