Onsdag - Julavslutning

Hejhej

Idag var de julavslutning!
Jag hann faktiskt fixa håret och sminka mig i morses vilket är helt otroligt! Jag brukar alltid sova till kvart i 7 och springa till bussen annars x)
Sen blev det underhållning i biografen, jätte fint verkligen :)
Lekar, glögg, pepparkakor och mys i salen sedan med Jan, Filip och klassen :)
Bussen hem var överfull! :P Jag fick stå upp till Nittorp ^^
Sen när jag kom hem så hade Julle precis vaknat och skulle äta frukost.
Pappa åkte iväg och hämtade Greta nyss så jag är barnvakt, fast han är lätt att vara barnvakt till :) så goo och glad Julle är :D precis nyvaken ;)

Nu sitter jag och lyssnar på julmusik och ska precis kolla på 'Americas Next Top Model' ;) sesong 15 :O :D

Santa Baby, hurry down the chimney tonight ;) hihi

Jag gillar julen :) Allt är så underbart och man slappnar verkligen av :) Fast nyår är ganska 'pang' på xD HAHA! där var jag rolig va ;)

Jag är överglad idag! ÄNTLIGEN JULLOV! :D

Vi ska till Ullared i morgon och jag tänkte se om jag hittar något att ha på jul och nyår :)

HAHA!
Nu när jag tog upp VLC så såg jag en ganske kul sak ;)


Hehe, det var detta jag såg när jag klickade VLC innan ;)

Ska kolla på Antm nu, skriver senare ^^

Kösshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0