Onsdag

Hejhej

Jag lyckades missa bussen i morses och vaknade vid 13.00 :O
När fan ska jag lära mig? :S Dett får vara nog nu!

Jag har mailat ett par lärare i hopp om att kunna förbättra mig :)

Idag så va jag hemma med älsklingen en stund tills han skulle till jobbet vilket var en aning jobbigt eftersom jag inte kommer träffa honom förrän i nästa vecka, kanske mitt i veckan eller den helgen! Men jag tänker inte gå och deppa för det!
Sen när han hade åkt så satte jag mig och kollade på tv tills kl var 16.25, då gick jag ut och väntade på bussen in till stan. Jag hade med mig två stora väskor och en påse xD Lite jobbigt att gå och bära på sådär xD
Sen tog jag bussen till Ulricehamn kl 17.19 och där hämtade pappa mig! Greta hade haft träning så vi hämtade henne
också :)

När jag kom hem så var det mat, korv med mos ;P sen gick jag och Greta och kollade på The Vampire Diaries och här ligger jag nu på mage och skriver :)

Jag väntar på att Home Alone 4 ska bli klar så jag kan kolla när jag ska sova :) Fick sån lust att kolla på den, dom filmerna är så söta :D

Älskar dig Ted <3


En bild som jag tog när jag kom hem :) Mysigt!

God natt & Kösshaj ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0