Mellandagarna

Hejhej

I lördags så åkte vi till Katri och åt kalkon, jättegod kalkon med tillbehör! Vi sov över vilket Julle inte gillade så han fick sova jämte mig som somnade samtidigt som honom, jag var trött och mätt och då är det väldigt skönt att gå och lägga sig tidigt! + att man kan vakna tidigt då me och det tycker jag är mycigt när man är ledig såhär :)
Jag vaknade vid 11 och sen åkte vi hem vid 1 eller 2 tror jag :)
Sen kl 4 hämtade vi Ted i tranemo :D Blev väldigt glad av att se dig igen :D<3
På kvällen åt vi god mat hos oss, Katri Connie och Chris var där och höll oss sällskapa :P

I måndags så åkte vi hem till Ted och tände en brasa när vi kom in! Det är så härligt att dom har ett sånt 'fireplace' :D Det blir hur varmt och gott som helst och jag skulle kunna sitta framför den och kolla på hur lågorna rör sig i dagar, säkert!

Igår åkte vi in till stan och kollade runt lite, jag köpte en t-shirt på Gina och en klocka på Ur&Penn :)


Såhär ser klockan ut! T-shirten får ni se på eller efter nyår då jag ska ha på mig den :)
Vi ska nog till Teds bror på fest och ha det kul :D

Idag har vi inte gjort mycket, bara slappat :)

Nu sitter jag och kollar på Frozen, tycker att den börjar bra i alla fall :)
Nu hände det något xD Den stängdes av :S ska leta upp den igen och kolla klart :)

Kösshaj<3

Kommentarer
Postat av: CONNIE!!!!!!!!!

KLOCKA!!!!!!!!!!! :D

2011-01-02 @ 22:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0