Måndag

Hejhej

När jag skulle åka till skolan kl 05.57 i morse så var jag trött som fan kan jag börja med att säga! Sen när jag va i Borås och skulle byta buss till tranemo så fick jag reda på att det inte gick någon direkt till tranemo utan jag fick ta svenljungabussen och byta i lockryd men då visade det sig inte komma någon buss till tranemo där heller så jag åkte med hela vägen till svenljunga och sstod ute och frös från 07.05 till 07.30 då bussen kom. Jag ssatt brevid Sophia som satt längst fram.

Nu har vi haft film och där skulle vi göra lite skoj saker med bild utan ljud och lägga till ljud så att det blir jätte roligt :P och just nu sitter jag i Jans sal och ska få en uppgift snart... om han nu får för sig att komma hit någon gån xD Det brukar bli såhär, man får vänta i tre år :P

Jag vill hem! Fast om man tänker på morgondagen så är jag ledig då och då kan jag sova hur mycket jag vill :D jag tänkte dock dra in till stan och handla lite julklappar :) någon som hänger med? :) spelar ingen roll vilken tid ;) bara vi inte åker in när affärerna stänger x)

Nu är jan tillbaka och jag ska sätta igång! Han blir så förbannad när man sitter och skriver blogg eller sitter vid Facebook x)

Kösshaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0