Måndag

Hejhej

Nu har inte jag skrivit på ett tag men det har inte hänt så värst mycket faktiskt!
Julle kom i måndags och jag blev överlycklig av att se honom! :D
Sen har veckan i övrigt gått förjävla långsamt, bara för att jag längtade till fredagen.
Fredagen blev bra eftersom att jag mötte Ted på bussterminalen i Tranemo ;) Sen åkte vi till mej :)
I lördags så var vi på Liseberg och gick runt där! Det var väldigt mysig julstämning där! Fast lugnare hade jag velat ha det :) det är ju så mycket folk där! Men vi har det mysigt hemma också, satte upp lite ljus och så förra veckan :)
Sen när vi kom hem i lördags så somnade vi nästan direkt och vaknade klockan 14.00 på söndagen xD
Vi var bara hemma och slappa i söndags (igår). Gjorde Chips och kollade film x)

Idag så vaknade vi vid kvart i 7 och fick nästan springa till bussen :)

Jag kommer lägga upp bilder sen i lördags när jag kommer hem!
Sen tänkte jag lägga upp lite bilder på Julle me eftersom att han är så sjukt söt :D

Nu väntar jag på att lektionen ska börja, 14.40 börjar den. Psykologi :)
Jag ska vara där idag pga för hög frånvaro och så vill jag nå högre betyg än G :) helst MVG ^^ men det tror jag inte att jag fixar nu på dom 4 lektionerna som är kvar x)

Julavslutning på onsdag.
Julafton på fredag.
Nyår om 11 dagar.
Skolan börjar den 10de januari.

Jag ska fixa svenskuppgiften, religionsinlämningen och psykologiuppgiften under lovet!
Haha, hoppas jag gör det nu me! Annars blir jag lite lessen på mig själv! Ni får påminna mig ^^

Nu ska jag faktiskt inte sitta och skriva mer nu eftersom att jag får kramp snart xD

Skriver mer när jag kommer hem.

Kösshaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0