Julafton!

Hej på er och GOD JUL!

Just nu sitter jag och njuter bara!
Har fixat det mesta. Håret, kläderna, har duschat och städat mitt rum!
Jag städade idag eftersom att jag hade 38.3 graders feber igår :O Inte okay!
Vi var ju i Ullared och så hade jag kännt att något var på gång igår morse, sen när jag kom hem vid 7 igår så mådde jag inte så bra, la mig i sängen och tog tempen. 38.3 stod det och jag tänkte bara att jag skulle försöka bli frisk så jag skulle slippa vara sjuk på julafton :P hade varit ganska tråkigt! Jag har ju varit sjukt på jul förut så jag vet hur det är.
Just nu gör det bara ont att svälja och jag har lite huvudvärk men det är inte så farligt :)

Såhär ser jag ut idag!


HAHA vilken ful bild egentligen ;)


Jag är bäst på att fula mig ;)

Ni får ha en underbar jul allihopa!<3
Jag vet att jag kommer njuta BIG TIME! :D

Kösshaj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0