Igår

Hejhej
Igår så fixade Greta lite lockar i mitt hår, som jag sa förut, så här kommer en bild.


Synd inte så jätte bra men ni får säga vad ni tycker i alla fall :)
Vad kan man ha för frisyr på jul/nyår? :) tipsa gärna!

Sen tog jag en muppbild också! Min specialite de, asså!


Jag ser ut som en anka x) Göllit ;)

Nu är lektionen snart slut och då tänkte jag sätta mig i ett grupprum i bibblan och läsa! :)

Sen måste jag gå en bit vid 2 för att jag ska till vårdcentralen :) Hoppas att det går bra! Jag måste erkänna att jag faktiskt är ganska nervös! :S Men egentligen är jag inte rädd för sprutor eller kanyler eller något i den stilen! Bara tanken på att den ska sitta där... ääh skit samma ;)
Dom som inte förstår behöver inte veta ^^

Jag är kär <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0