Helgen

Hejhej

I fredags så hämtade vi Tinna i Dalstorp vid 7 tiden, vi hämtade pizza där också. Mums! Det blev Cillaspecial för min del (kebabpizza med pommes ovanpå!).

Vi kollade på idolfinalen, jag höll med maioriteten av sveriges befolkning (eller av dom som röstade), Jay skulle vinna :D Han är så otroligt bra och vilken unik röst! :) Fruktansvärt bra!
Sedan längre in på kvällen/natten blev det filmdags. Vi såg bland annat 'Jennifers body'... vilket inte var någon bra idé,inte på natten i alla fall. Jag kunde inte somna så jag var tvungen att se på lite hannah montana och svampbob för att kunna somna xD

Och sen idag (söndag) så väckte pappa mig vid 10 och bad mig skicka ett mail till mamma eftersom att han hade glömt en sak här hemma. sedan åt vi lite varma mackor och åkte sedan iväg till Dalstorp för att Tinna skulle med bussen till Ulricehamn. Katri var snäll och körde :)

Btw, pappa har varit på Island sedan igår morses men han har inte varit här hemma sedan i fredags kväll.
Och i morgon kommer dom hem, han och Julle :D Jag längtar något så fruktansvärt mycket :D Jag dyrkar den ungen :D Han ska bli världens mest och bäst om händertagna unge i hela världen :D Jag ska skämma bort han så mycket jag kan :D <3

Nu ska jag se någon film och somna till den :)
'Nu!?!' tänkter ni säkert. Ja! jag har varit helt slut hela helgen, mer än vanligt asså, det är illa. Jag måste ha mina 8-10 timmars somn annars klarar jag inte av dom sista 1,5 veckorna i skolan x)

Här kommer två bilder på Tinna sen i helgen ;P




Haha, sötis ;P

God natt allihopa!
Kösshaj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0